AnnS prowadzi tutaj blog rowerowy

AnnS

W końcu przestało padać i

Sobota, 3 maja 2008 | dodano: 04.05.2008

W końcu przestało padać i nawet słońce chwilami wyglądało, więc razem z Pawłem ruszyliśmy na poszukiwania skrzynek geocache w Grabarce i Kózkach. Do Grabarki słońce dogrzewało. Szybkie poszukiwania skrzynki - komary dopingowały, żeby ją szybko znaleźć ;) i ruszamy dalej. Słońca coraz mniej, pokazały się ciemne chmury i na rozjeździe konsternacja - jedziemy do Kózek czy wracamy prosto do domu. Oczywiście decyzja typowo bikerska - jedziemy dalej. Po drodze minęliśmy rodzinkę na rowerach - piękny widok - rodzice i gromadka dzieci w pełnym rowerowym rynsztunku. Kilometr dalej patrzę przed siebie i pytam Pawła czy widzi to samo - szosa nagle stała się mokra, a na głowę zaczynał kapać nam deszcz. Ale co tam, nie zawracamy, jedziemy dalej, tylko narzuciłam kurtkę przeciwdeszczową. Deszczyk, deszcz, ulewa, aż w końcu rozpętała się burza z piorunami. Jak to działa mobilizująco, lecieliśmy ile sił w nogach i wody w butach przed siebie. Plany zdobycia cacha w Kózkach pokrzyżowali nam jacyś mugole. Trudno wrócimy tu przy innej okazji. Wracamy do Fronołowa. Oczywiście we Fronołowie drogi jeszcze lepsze niż wczoraj, woda po ośki stała się standardem, ale już i tak wszędzie mieliśmy jej pełno, więc nie robiło nam to różnicy.