AnnS prowadzi tutaj blog rowerowy

AnnS

Marzec, 2008

Krótka przejażdżka po pracy.

Poniedziałek, 31 marca 2008 | dodano: 31.03.2008

Krótka przejażdżka po pracy. Dziwiłam się czemu mi się tak ciężko jedzie do Pruszyna, a to w mordę wiało. Powrót znacznie przyjemniejszy :)
Trasa: Siedlce-Żabokliki-Stok Lacki-Pruszyn-Błogoszcz-Golice-Siedlce
Pogoda: słonecznie, 12*C, wiatr średni
avgHR: 162, maxHR:179
tlen/mix/beztlen: 16% / 75% / 9%

Z mapą po okolicach

Niedziela, 30 marca 2008 | dodano: 30.03.2008

Z mapą po okolicach gdzie bywałam i gdzie mnie nigdy nie było, rozstawiając treningową traskę na orientację. Żeby nie było za prosto - sporo terenu i podjazdów + zadania specjalne ;) W drodze powrotnej zaliczyłam jeszcze cacha w Borkach Siedleckich.
Trasa: Siedlce-Żytnia-Ostrówek-Niwiski-Kisielany-Bale-Żuków-Zaliwie-Wólka Proszewska-Męczyn-Mokobody-Osiny-Suchożebry-Przygody-Strzała-Siedlce
Pogoda: słońce, ciepło 12*C, wiatru prawie brak, później zachmurzyło się.
avgHR: 151
maxHR: 181

Kategoria Tylko ja i mój rower, Orientacja

Spacerek ze Szwagrem II. W Pruszynie

Piątek, 28 marca 2008 | dodano: 28.03.2008

Spacerek ze Szwagrem II. W Pruszynie krótkie ściganko z dużym pieskiem, piesek przegrał :)
Trasa: tradycyjnie pętelka przez Pruszyn i Błogoszcz - tylko tutaj można się w miarę szybko przebić przez miasto w godzinach szczytu.
Pogoda: słoneczko, słaby wiatr, 10*C
avgHR: 147
maxHR: 176

przedHarpaganowy Leniwy Trening na Orientację.

Wtorek, 25 marca 2008 | dodano: 25.03.2008

przedHarpaganowy Leniwy Trening na Orientację. Dziś zamontowałam mapnik i ruszyłam na podbój ułożonej przez Dominika trasy. Już początek był ciężki - zimny wmordewind, a do tego polne i leśne drogi totalnie rozmiękłe po wczorajszych opadach. Po zdobyciu PK1 już było łatwiej, przynajmniej na drodze były tylko kałuże, a nie błotnista breja. Z Żelkowa na PK2 asfaltem - wiatr teraz boczny, znaleziony bez problemu.
Dalej PK6 - znowu przeprawa przez błoto, już trochę mniejsze bo leśne ;) Na PK6 znalazłam dwa spróchniałe krzyże, w opisie - trzeba było podać nazwisko fundatorów najwyższego z nich. Widzę jeden niższy, jeszcze stoi, drugi wyższy zgubił już poprzeczkę, a z napisów został już tylko jeden "Zbaw dusę moię" i to na mniejszym. Zastanawiając się gdzie tu Dominik widział nazwisko fundatora, nieopatrznie się odwróciłam - za plecami miałam trzeci okazały krzyż z wypisanym jak wół nazwiskiem fundatora - ślepota nie boli :D
Do PK10 terenem - znowu błoto na polnej drodze. Znaleziony bez problemu. Chyba wzbudziłam zainteresowanie lokalnych dzieciaków, które kręciły się w te i z powrotem lukając co ja tam mam na kierownicy ;)
Do Przyworów szosą, dalej znowu kawałek polnej drogi o dziwo mniej błotnistej. Po drodze całkiem fajny lasek :) W Łupinach zaliczony PK. Znowu kąpiel błotna w drodze do Wiśniewa, do tego wiatr znowu uzyskał kierunek boczny-wmorde. Od Wiśniewa już dłuższy kawałek asfaltem, zaliczając po drodze PK8.
Stok Wiśniewski - stare śmieci jak do domu stąd blisko, ale nic z tego, jeszcze 5 punktów do zaliczenia. Następny w Zachojniaku, na przystanku, stamtąd skrót przez las do trasy na Borki Kosiorki, Borki Sołdy, skrótem przez pole do Borków Kosów (zawsze to 2km zamiast trzech ;)) i dalej do Jasionki. Tutaj w las do PK9 przy torach. O dziwo tutaj przy torach biegł nowiutki asfalcik, mimo, że kawałek wcześniej na przejeździe kolejowym żadna droga wzdłuż torów nie biegła - ciekawe gdzie się zaczyna ta droga z nikąd??
Powrót, zakręta na Chromną i teraz to się dopiero zaczęło - wiatr w mordę, niekiedy wiał tak, że ciężko było przekroczyć 20km/h na szosie :/ I tak miało być do końca trasy. Z Chromnej do Czuryłów, kawałek nawet z wiatrem, ale za chwilę miałam tą samą drogą wracać. I tak wracając trzeba było trafić do Lipin - tu kawałek lasu, wiatr mniej doskwierał, ale za to piach. Potem żółwim tempem polną drogą pod wiatr do Joachimowa, potem na Stok Lacki. Zgon totalny.
Za przejazdem kolejowym miałam dylemat - kilometr przełajem przez łąkę, albo 3km asfaltem. Początkowo chciałam uderzyć łąką, ale szybko koła zapadły mi się w wodzie i stwierdziłam, że jednak pojadę szosą. Za Stokiem ostatni PK2 i teraz już tylko parę km do domu, ale te parę km ciągnęło się w nieskończoność - cały czas wmordewind, wszystko co mogło zmarznąć już mi zmarzło i siły kompletnie brak. Dotoczyłam się do Siedlec, śmieszka wzdłuż Brzeskiej, jak to zwykle bywa - ze znakami na samym jej środku, a mój stan umysłu był taki, że mało się na to nie wpakowałam - i tak 3km to się ciągnie. W mieście godziny szczytu, trzeba jeszcze pokombinować, żeby te korki wyminąć i w końcu upragniony dom :D
pogoda: słonecznie, ale zimno 3*C i silny wiatr - wczoraj padał śnieg i gdzieniegdzie jeszcze leżał
avgHR: 157
maxHR: 191
kcal: 3167 i świąteczne zapasy spalone ;)

Kategoria Tylko ja i mój rower, Orientacja

Rozgrzewka na śmieszkach, potem w

Sobota, 22 marca 2008 | dodano: 22.03.2008

Rozgrzewka na śmieszkach, potem w las. Eksplorując dróżki i bezdroża Gołoborza trafiłam na fajny teren - po prawej bag... po lewej bag... a pośrodku single track. Chciałam sprawdzić jak tam ma się mój geocache, ale przepust strumyka pod drogą jakiś jożin z bażin zapchał i strumyk teraz walił drogą. Nie chciało mi się kąpać. Przy okazji kopnego piachu i podjazdów wyszedł całkiem niezły trening siłowy :)
pogoda: 7*C, wiatru brak, pochmurno z chwilowymi przejaśnieniami, opadów brak :)
avgHR: 162
maxHR: 188

Po popołudniowej śnieżycy

Czwartek, 20 marca 2008 | dodano: 20.03.2008

Po popołudniowej śnieżycy w pierwszy dzień astronomicznej wiosny wyciągnęłam rower, żeby przetestować nowe siodełko, na które z bólem wydałam prawie 1/10 wartości nowego roweru. Pierwsze wrażenie - jakie twarde, drugie wrażenie - zapomniałam, że je mam ;)
Trasa: Siedlce-Żabokliki-Golice-Błogoszcz-Pruszyn-Stok Lacki-Żabokliki-Siedlce
avgHR: 159
maxHR: 178

Kategoria Tylko ja i mój rower

Krótko i mokro, a wiaterek

Poniedziałek, 17 marca 2008 | dodano: 17.03.2008

Krótko i mokro, a wiaterek w mordę dodał intensywności treningowi pod koniec :)
avgHR: 160
maxHR: 176

Kategoria Tylko ja i mój rower

Palcem po mapie, czyli realizacja

Niedziela, 16 marca 2008 | dodano: 16.03.2008

Palcem po mapie, czyli realizacja wcześniej wyklikanej na mapie trasy, obejmującej kąty gdzie mnie jeszcze nie było ;) O 10 tradycyjnie spotkanie pod atlasem, zameldowali się Krzysiek, Misiek, Ziemniak i Powerek. Wcale nie zamierzałam znowu jechać z szaleńcami, zwłaszcza, że jeszcze czułam w kolanach ostatnie szaleństwa. Miałam nadzieję, że ktoś będzie miał ochotę na trochę bardziej lajtowe kręcenie i Powerek stwierdził, że jedzie ze mną.
Spod atlasu pojechaliśmy na Iganie, by tam wjechać w teren. Początkowo droga masakra, ktoś ją zaorał, po wjechaniu w las nie lepiej - piach, piach i jeszcze raz piach. Zboczyliśmy trochę w las, w końcu kawałek bez piachu. Powerek powiedział, że niedaleko jest tu ciekawy dworek, więc udaliśmy się go zobaczyć - fajne bagienka po drodze, ale droga na szczęście spoko :). Potem wróciliśmy na wcześniej planowaną trasę, by udać się w okolice Reymontówki i znowu piach, aż do Dąbrówki Nowej. W Reymontówce trochę pokręciliśmy się po parku i kontynuowaliśmy jazdę do lasów pod Kotuniem.
Czy wspominałam już o piachu, tu też go było, ale do zniesienia, choć na jednym podjeździe nawet Powerek miał go dosyć. Ogólnie lasy fajne i trochę górek jest. A ile dzisiaj zwierzyny nam się między kołami pałętało - sarny, jelonki sobie biegały w te i z powrotem :)
W międzyczasie Zapał zadzwonił, ale nie szło rozmawiać zasięg prawie zerowy - gdzie my zajechaliśmy na jakiś koniec świata?
W końcu dojechaliśmy do Kotunia i dalej już wzdłuż torów do Opola. Żeby nie jechać główną trasą polecieliśmy do Niwisk, dalej szutrem do Chodowa i przez Strzałę do domu. Na koniec jeszcze Powerek musiał włączyć powerka i trochę pociągnął mnie na kole ;)
avgHR: 157
maxHR: 194

Kategoria Leniwe jazdy

Jak ja nie cierpię szkolić!!!

Piątek, 14 marca 2008 | dodano: 14.03.2008

Jak ja nie cierpię szkolić!!! Dziś wiadomość o kolejnych szkoleniach spowodowała, że odechciało mi się nawet jeździć ;( Na poprawienie humoru udałam się na zakupy, oczywiście rowerowe ;) Niestety w sklepie nie mieli nic co by mi się do roweru przydało i nici z poprawienia sobie w ten sposób humorku.
No dobra, ale gapienie się w monitor też nie pomoże, więc... rower - ostatnia deska ratunku. A że łażenie po sklepach zabrało trochę czasu i zmrok już zapadał to dziś króciutko:
Siedlce-Żabokliki-Stok Lacki-w tył zwrot-Żabokliki-Siedlce
avgHR: 154
maxHR: 175

Dziś totalny luz, czyli

Poniedziałek, 10 marca 2008 | dodano: 10.03.2008

Dziś totalny luz, czyli regeneracja po wczorajszych wygłupach z chłopakami. Ruszyłam na poszukiwania cacha Zapała w pobliżu rezerwatu Jata. Najpierw szosą do Domanic, potem w las ze sztabówką. W pobliżu skrzynki zaczynał się rezerwat Jata - bardzo ciekawa okolica i do tego leśna droga super. Dojechałam na miejsce które wskazywał gps i rozpoczęłam poszukiwania, trochę to potrwało, bo sporo tam było pniaków pasujących do opisu w niedalekiej odległości. Po ok. 20 minutach wygrzebałam cacha.
Potem wróciłam się do zielonego szlaku i kawałek nim pojechałam. Podziwiając po drodze olbrzymie jodły :O dotarłam do pomnika ku czci ks. Brzózki, postawionego w miejscu gdzie się ukrywał przed 'siepaczami' jak to napisano na pamiątkowej tablicy, czyli wojskami carskimi w czasie Powstania Styczniowego.
W planach miałam objechanie całego rezerwatu, ale czas nieubłaganie uciekał, a w domu czekało jeszcze przedświąteczne mycie okien, więc postanowiłam wracać, zostawiając resztę szlaku na kolejny wypad.