AnnS prowadzi tutaj blog rowerowy

AnnS

Chlewiska - Żebrak - Domanice

• HRmax 180( 91%)
  • HRavg 145( 73%)
  • Sprzęt Złom
Środa, 15 czerwca 2011 | dodano: 15.06.2011

Od rana cykloza doskwierała i jeszcze w pracy zaplanowałam sobie wycieczkę trochę po nieznanym terenie. Najpierw na Żelków po nowej ścieżce rowerowej, nawet mi się spodobał ostatni kawałek - wydzielony pas z szosy zamiast paskudnej kostki. Szkoda, że tylko z jednej strony. Skrócik do Chlewisk to teraz istna piaskownica, chyba szybciej jednak bym przez Kotuń tam dotarła. Potem całkiem przyjemną żwirówką do Czerniejewa (a coś mi się wydawało, że tam też będzie piach, ale na szczęście tylko miejscami był) i dalszy ciąg brukiem i żwirówką do Żebraka. Dalej na Trzciniec, początek bardzo ładnym asfalcikiem, aż się dziwiłam, że mnie tu jeszcze szosówką nie było, ale potem już wcale się nie dziwiłam. Asfalt najpierw zmienił się w dziurawy beton, żeby w końcu skończyć się brukiem. Za to inna rzecz mnie zdziwiła, bo pojechałam nie tam gdzie planowałam i zamiast na Kopcie wyleciałam w Olszycu Szlacheckim, no cóż parę km więcej nikomu jeszcze nie zaszkodziło ;) A dalej już tylko szybki powrót dobrze znaną trasą z Domanic.