AnnS prowadzi tutaj blog rowerowy

AnnS

OC Zamek w Liwie

• Sprzęt Złom
Niedziela, 12 czerwca 2011 | dodano: 12.06.2011

Znowu wycieczka tropem skrzynek opencaching.pl. Dziś przyszła pora na Liw i tamtejszy zamek. Oczywiście nie mogłam pojechać jak normalni ludzie prostą szosą, tylko gdzieś po jakiś wsiach z mapą.

Snopki siana © AnnS

I jak zwykle wpakowałam się w wodę, bo co z tego, że na mapie biegła sobie przez rzekę droga, ale mostku nie było. Kiedy ja się nauczę odróżniać bród od mostu ;) Ale jak już się wpakowałam, to już przekroczyć musiałam, tym razem chciałam kulturalnie, nie tak jak na Dymnie w butach do wody i przed wejściem je zdjęłam i uwiązałam do paska przy plecaku, a i tak po wyjściu były mokre, bo woda sięgała po pas i wraz buty pływały ;)
Droga się skończyła © AnnS

Nie ma przeszkód nie do przejścia ;) © AnnS

Ostatecznie dojechałam do Liwu i odnalazłam skrzynkę. W okolicy była jeszcze druga skrzyneczka przy pomniku Bitwy pod Węgrowem, ale tej nie znalazłam. Wróciłam już po ludzku szosą, a jak ładnie wiaterek w plecy wiał, ten sam co do Węgrowa wiał w mordę :)