AnnS prowadzi tutaj blog rowerowy

AnnS

Powtórka z rozrywki

• Sprzęt Złom
Czwartek, 19 maja 2011 | dodano: 19.05.2011

...czyli bagna ciąg dalszy. W zamiarze miałam dziś trochę dłużej pokręcić. Nasmarowałam rower po DYMnOwych bagnach i ruszyłam w kierunku Domanic. Tylko wyjechałam, a rower zaczął wydawać jakieś zgrzyty. Im mocniej pedałowałam, tym głośniej zgrzytał. Szybko odechciało mi się jeździć, bo rower mi zgrzytał niczym stara ukraina :( W Rakowcu miałam ochotę zawrócić, ale skręciłam jeszcze trochę w teren. W pewnym momencie zatrzymałam się, żeby zlokalizować źródło zgrzytów - każde przyciśnięcie korby powodowało zgrzyt, ale jak się dokładniej przysłuchałam, wcale nie dochodził on z korby, tylko z okolic haka przerzutki. Początkowo chciałam dokręcić hak, ale scyzoryk został w domu. Dokręciłam więc zacisk koła i... pomogło. Wreszcie cisza (prawie, bo jeszcze coś w pedałach popiskiwało) i wróciła chęć do jazdy. Kawałek poleciałam szosą, ale szybko mi się znudziła i odbiłam w las. Tu napotkałam na rów wykopany w poprzek. Przypomniało mi się DYMnO, z tą różnicą, że ten rów był suchy, a te które przeskakiwałam na DYMnie przeważnie były wypełnione wodą. Wyleciałam z lasu w Przyworach i dalej przez Drupię szosą do Skórca. I znowu mi szosa zbrzydła i postanowiłam odbić w pierwszą lepszą drogę w bok. Dojechałam do jakiegoś zakładu produkcyjnego, z którego wyskoczyły psiska i zaczęły mnie gonić, a ja po polu do równoległej drogi. Droga zaczęła robić się nieco mokra, aż skończyła się na podmokłej łące ;) Przyzwyczajona już do takich krajobrazów pocięłam przez łąkę na azymut jakimiś pozostałościami drogi stojącymi w wodzie. Buty szybko znowu nabrały wody podczas brodzenia po tej łące. Dotarłam do lasu i myślałam, że tam się już skończy to bagno, ale nic bardziej mylnego. Znalazłam się tylko na jakiś rozgałęziających drogach, wybrałam tą bardziej suchą, ale ona wkrótce skończyła się w.... no w bagnie. Zawróciłam i obrałam drugą - było mokro, ale nie ja jedyna się tam przedzierałam - była na niej wygnieciona trawa. W końcu dojechałam do jakiejś bardziej uczęszczanej drogi, co nie znaczy suchej, tylko woda z trawą zmieniła się w błoto i po chwili poznałam to miejsce - na LwT było tu zadanie specjalne - brodzenie z GPS-em po bagnie ;) Później już bez niespodzianek, czyli nudno ;)